pondělí 7. ledna 2008

Krok třetí: Registrace na Finančním úřadě

Protože jsem dnes dostal živnostenský list, rovnou jsem se stavil na Finančním úřadě. Registrace k dani z příjmu proběhla hladce - jen formulář kde se muselo vyplnit klasicky jméno, příjmení, bydliště, ještě jednou bydliště (místo podnikání), ještě jednou jméno a příjmení, asi dvakrát datum, a to bylo vše.

Pak přišla na řadu daň z přidané hodnoty. Nic zákeřného, jen znovu všechny ty samé údaje na další papír, a taky důvod proč chci být plátcem (protože ze zákona musí být plátcem DPH až ten kdo má ve 12 za sebou jdoucích měsících větší obrat než 1 milión korun. Kdo má méně, může být plátcem dobrovolně; o tom proč budu dobrovolně plátcem DPH napíšu až jindy).

Registrace k DPH ale obnáší ještě něco, co jsem bohužel přesně nepochopil. Paní (nebo možná slečna) říkala že na to má 30 dnů aby to udělala a poslala mi to poštou, anebo jestli si to chci vyzvednou osobně tak se musíme domluvit kdy přesně. Takže jsem řekl zítra v 9 ráno a ona řekla "tak jo" :-) Takže zítra napíšu, co jsem na Finančním úřadě dostal... sám jsem zvědavý :-)

Žádné komentáře: