pondělí 7. ledna 2008

Krok druhý podruhé: Registrace na zdravotní pojišťovně

S ještě teplým Živnostenským listem jsem z Finančního úřadu běžel na zdravotní pojišťovnu. Tentokrát si mladá paní nebo stará slečna okopírovala ŽL, dala mi vyplnit formulář kde mi ale řekla že skoro nic vyplňovat nemusím, a protože nebudu platit zálohy, tak napsala že budu platit zálohy 0,-Kč a až za rok pošlu přehled příjmů a výdajů a oni mi podle čistého zisku pošlou kolik mám zaplatit nedoplatek.

Maličký problémek nastal jen u data od kdy podnikám. Živnost jsem ohlásil 2. ledna 2008, ale do jejich softwaru nejde napsat "druhého", takže po dlouhém přemýšlení napsala od 1. ledna a sama sobě to zdůvodnila tak, že když neplatím zálohy tak je mi to jedno. Takže podle zdravotní pojišťovny jsem podnikal už den před ohlášením živnosti :-)

Žádné komentáře: