pátek 11. ledna 2008

Vyzvednutí rozhodnutí na finančním úřadě

 V pondělí jsem se byl zaregistrovat na Finančním úřadě a byl jsem domluvený, že si cosi příjdu vyzvednout v úterý v 9 ráno. V úterý ráno jsem dostal SMSku od paní z FÚ, že jim nefunguje program a jestli bych nemohl přijít až odpoledne. Takže jsem vyrazil do práce a cestou jsem jí zavolal, že odpoledne se mi to nehodí a že bych si přišel ve středu. Nečekal jsem že by to mohl být problém. Jenže paní mi řekla že už jim program funguje a že už to má hotové, a že (cituji:) "se s tím ještě schválně dělá" abych to měl hotové už dneska, že ve středu tedy už přijít musím, jinak by ona s tím měla ona problém.

Ve středu jsem tam tedy běžel a asi čtvrt hodiny jsem tam čekal, sice jsem tam byl první a jediný na řadě, ale ona pro to musela kamsi běžet.

Pointa, proč to sem píšu je, že už je to druhý úřad, kterému nefunguje software (s programem který generuje IČ měla problém paní na Živnostenském úřadě), a taky že paní na Finančním úřadě považuje za strašnou oběť z její strany, že se schválně dělá s papírem pro mě.

Není to snad její práce? Není za to náhodou placená? Navíc, ten papír byl jen rozhodnutí o tom že jsem byl zaregistrován jako plátce DPH a přidělené DIČ mám ve tvaru "CZxxxxxxxxxx" kde těch deset x je rodné číslo. Čili naprosto standardní papír, kde se změní jen jméno a příjmení a to rodné číslo, záležitost tak na dvě minuty i s tiskem a podpisem.

Žádné komentáře: