středa 2. ledna 2008

O tomto blogu

Už dlouho přemýšlím nad tím, že začnu podnikat. Popravdě řečeno, cosi jako podnikání už dělám několik let, ale dlouho jsem se nemohl přinutit postavit na vlastní nohy a osamostatnit se. Protože se ale na podzim hodně v médiích mluvilo o tom, že budeme mít v ČR nový jednodušší živnostenský zákon, rozhodl jsem se, že si hned po Novém roce konečně udělám živnostenský list.

Bohužel se ukázalo, že ten báječný nový zákon začne platit až od července 2008, ale já už jsem byl rozhodnutý, a tak mě to neodradilo a pustil jsem se do toho i se starým zákonem.

Myslím že se najde pár lidí, které by zajímalo jak se s takovým podnikáním začíná, a možná i já sám v budoucnosti budu chtít zavzpomínat, čím vším jsem prošel (ať už proto, že někdo bude chtít poradit jak začít, anebo prostě z nostalgie). Z těchto dvou důvodů jsem se rozhodl psát kroniku. Nebo deník. Nebo blog. To je jedno, říkejte tomu jak chcete, prostě sem budu psát, jak začátek podnikání postupoval.

Žádné komentáře: